Ginekolog - Rumia

Niezależnie od wieku każda kobieta powinna zadbać o swój stan zdrowia. To możliwe, dzięki regularnym wizytom u ginekologa - Romualda Wajlonisa. To doświadczony lekarz, który diagnozuje poważne choroby oraz pomaga w leczeniu drobnych infekcji.

Kiedy należy udać się do lekarza ginekologa?

Badania u ginekologa: prywatnie oraz na NFZ (Narodowy Fundusz Zdrowia) powinno się wykonywać regularnie, przynajmniej raz do roku. Na szybką, prywatną wizytę bez czekania w kolejkach należy zapisać się przede wszystkim, gdy:

• odczuwasz uporczywy i nagły ból w podbrzuszu,
  • cierpisz z powodu bolesnych i obfitych miesiączek,
  • dokuczają Ci upławy, świąd albo pieczenie pochwy,
  • pojawi się ból piersi lub nietrzymanie moczu,
  • miesiączka wystąpi przed 11 rokiem życia,
  • odczuwasz ból piersi.

Najlepszym momentem na wizytę u ginekologa jest czas, który przypada na kilka dni po miesiączce. Zaleca się, aby wtedy lekarz wykonał cytologię szyjki macicy, badanie piersi i ocenił stan narządu rodnego w USG.

Jakie usługi świadczy prywatnie ginekolog w Wejherowie?

Wśród usług, które wykonywane są w gabinecie w Wejherowie, dostępne są usługi z zakresu położnictwa, ginekologii oraz ultrasnogografii. Romuald Wajlonis zajmuje się m.in. kompleksową opieką nad ciężarną, prowadzeniem ciąży i przygotowaniem do porodu, diagnostyką prenatalną. Przeprowadza także badania cytologiczne oraz profilaktyczne. Ginekolog doradza także w zakresie dobierania antykoncepcji i stosowania jej. Zajmuje się diagnostyką ultrasonograficzną ciąży 3D i 4D, narządu płciowego i owulacji.

Szukasz dobrego ginekologa, który przyjmuje prywatnie? Skorzystaj z oferty gabinetu ginekologicznego w Wejherowie. Z doświadczenia Romualda Wajlonisa skorzystało już wiele zadowolonych kobiet z Wejherowa, ale także okolic Rumii, Redy czy Pucka. Zapraszamy!